Geuren

Zeventig procent van alle aankopen wordt beslist op de winkelvloer. Winkels willen daarom met muziek, licht, inrichting, sfeer en geur alle zintuigen prikkelen. Waar het ook lekker ruikt, voelen de klanten zich meer op hun gemak. Ze ervaren meer rust en dat houdt de klanten langer in een winkel wat de bestedingen ten goede komt.

Onze Business geuren zijn speciaal per branche ontwikkeld en zorgen daardoor heel specifiek voor de gewenste resultaten.
Geuren zijn van levensbelang voor ons. Hoewel we ons daar vaak helemaal niet meer van bewust zijn nemen we heel veel beslissingen op basis van geuren.

Geur als verleider

Bak een cake of een appeltaart vlak voordat er mensen komen die je huis willen bezichtigen. De geur van net gebakken cake of appeltaart doet ze vanzelf denken aan grootmoeders keuken. Die geur geeft de aspirant-kopers een fijn gevoel. Dit gevoel gaan ze associëren met jouw huis dat ze aan het bezichtigen zijn. De kans dat ze dit huis met dit fijne gevoel willen kopen is meteen vertienvoudigd.

Geur als herinnering

Diepe herinneringen komen direct weer boven als we die specifieke geur weer ruiken. Wat doet bijvoorbeeld de geur van speculaas met jou? Denk jij dan ook meteen aan de tijd dat jij nog in Sinterklaas geloofde?

Geur als waarschuwing

Het reukzintuig bevindt zich in je primaire brein (reptielenbrein), daar waar je instinctmatige overlevingsmechanisme huist. Als je reukzintuig om wat voor reden dan ook is uitgeschakeld en je zou in je eentje op een onbewoond eiland belanden, dan is jouw overlevingskans gering. Omdat je dan instinctmatig niet in staat bent om te ruiken, zou je gemakkelijk bedorven voedsel kunnen eten. Hierdoor zou je heel ziek kunnen worden, wat uiteindelijk tot de dood zou kunnen leiden.

Geurlijst

We hebben een flink aantal geuren standaard op voorraad en is binnen 1 dag te verzorgen.
Bekijk hier het complete overzicht van onze geuren of klik hier om de geurlijst te downloaden (.pdf).

Geurbeleving voor een all-in-prijs vanaf € 1,49 per dag!

Verzenden

Meer weten over geurbeleving, geurmarketing en onze oplossingen? Laat hier uw bericht achter!